Sport.pl

W Wielkopolsce panuje moda na Lecha Poznań. Czy utrzyma się?

Już pierwszego dnia Lech Poznań sprzedał 5 tys. biletów na Superpuchar z Legią Warszawa. Frekwencja rośnie i od Lecha zależy, czy rosła będzie dalej


Lech Poznań kuje żelazo, póki gorące i już w poniedziałek po zdobyciu mistrzostwa Polski rozpoczął sprzedaż karnetów na nowy sezon. Obowiązujące dotąd zasady bardzo się zmieniły. Stadion został teraz podzielony na dwie, a nie na trzy (jak dotąd) strefy. Zlikwidowane zostały specjalne karnety zwane Z Knyfem, Na Szagę, Akuratny i Wyglancowany. Karnety ulgowe przysługują uczniom, studentom i seniorom, ale już nie kobietom. Lech gwarantuje nie tylko dotychczasowe miejsce na stadionie, ale i dotychczasowe zniżki, o ile ktoś przedłuży swój karnet z zakończonego właśnie sezonu także na obecny.

Normalny karnet na trybunę w strefie A na cały sezon kosztuje 735 zł, a na rundę jesienną - 430 zł. Dotąd sprzedano 1470 karnetów, z czego 1340 na cały sezon. A sprzedaż trwa dopiero tydzień.

Ci, którzy kupią karnety na nowy sezon, będą mieli gwarancję pierwszeństwa biletów na ewentualne spotkania Lecha w fazie grupowej któregoś z europejskich pucharów. Awans Kolejorza do fazy grupowej któregoś z pucharów jest celem i pragnieniem klubu i jego kibiców. Gdyby do tego doszło, w Poznaniu może zapanować szaleństwo podobne do tego sprzed pięciu lat.

Wówczas Lech awansował do fazy grupowej Ligi Europejskiej, gdzie rozegrał na swoim nowym wówczas stadionie trzy spotkania - z Red Bull Salzburg, Manchesterem City i Juventusem Turyn. Wszystkie obejrzał komplet widzów.

Tym razem ewentualne mecze grupowe też mogą przyciągnąć komplety, zwłaszcza że pojawia się w Poznaniu coraz wyraźniejsza moda na chodzenie na Lecha, zapoczątkowana jeszcze pod koniec zeszłego sezonu dobrą postawą piłkarzy Kolejorza wspartą oddolną akcją #CzteryDychyLecha, której nazwa oznacza komplet widzów na stadionie.

W sobotę Lech rozpoczął sprzedaż biletów na Superpuchar z Legią Warszawa (posiadacze karnetów wchodzą na niego za darmo), który odbędzie się 10 lipca w Poznaniu. Już w sobotę ustawiła się spora kolejka, korek pojawił się także w internecie. Kolejorz sprzedał już 5200 biletów, z czego 3700 przez internet, a 1800 w systemie PrintHome. To wskazuje na to, że nawet to spotkanie może mieć sporą frekwencję.

Lech Poznań odwrócił tendencję wskazującą na spadek frekwencji - w minionym sezonie jego mecze oglądało średnio 20 261 osób, z czego w tym roku - aż 25 579. Klub jest dzisiaj na dobrej drodze, by utrzymać ten wzrost i utrzymać modę. Wystarczy tylko tego nie zepsuć.



Zdjęcie CADID34: Euro 2012 - piłka Adidas Zdjęcie Nike Performance MERCURIAL SUPERFLY FG Korki Lanki white/volt/black/hyper pink (641858) Zdjęcie Nike Performance MAGISTA ORDEN SG Korki wkręty black/volt/white (651540)
CADID34: Euro 2012 - piłka ... Nike Performance MERCURIAL ... Nike Performance MAGISTA OR...
Sprawdź ceny » Sprawdź ceny » Sprawdź ceny »
źródło: Okazje.info


Więcej o:
Komentarze (7)
W Wielkopolsce panuje moda na Lecha Poznań. Czy utrzyma się?
Zaloguj się
  • daimovik

    Oceniono 80 razy 66

    Moda na Lecha panuje od ostatniego meczu w sezonie spadkowym tj. od czerwca 2000 r.

  • Witold Sobczak

    Oceniono 78 razy 50

    Co to za tytuł, "Moda na Lecha"? Lech miał zawsze ogromne rzesze kibiców bez względu na to, czy zdobył jakichś tytuł czy nie! Pan Redaktor żyje chyba w swoim świecie i o Kolejorzu widać pisze to, co akurat usłyszał! Kolejny znawca futbolu.

  • bigosmiszcz

    Oceniono 44 razy 36

    Bilety się skończyły.

  • Witold Sobczak

    Oceniono 28 razy 4

    Co to za tytuł, "Moda na Lecha"? Lech miał zawsze ogromne rzesze kibiców bez względu na to, czy zdobył jakichś tytuł czy nie! Pan Redaktor żyje chyba w swoim świecie i o Kolejorzu widać pisze to, co akurat usłyszał! Kolejny znawca futbolu.

  • synapson

    Oceniono 63 razy -25

    Moda minie na Amikę po pierwszej porażce z rybakami/studentami.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX