Sponsor Lecha Poznań zastąpi Orange w roli partnera PZPN? Związek zaprzecza

Firma bukmacherska STS, która jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań i reklamuje się m.in. na jego koszulkach, zastąpi Orange w roli głównego partnera PZPN - podaje ?Press?.
Według serwisu press.pl, szczegóły umowy zostaną ujawnione podczas konferencji prasowej 29 lipca na Stadionie Narodowym. Dwa dni później wygasa umowa PZPN z dotychczasowym partnerem, firmą Orange. Innymi sponsorami PZPN są: Biedronka, Nike, Cinkciarz.pl, 4move, Grupa BPS oraz browar Warka.

Rzecznik prasowy PZPN Jakub Kwiatkowski stwierdził na twitterze, że "Press się najwyraźniej nie zna, bo STS nie zastąpi Orange".

STS jest strategicznym sponsorem Lecha Poznań, z którym w maju przedłużył umowę o kolejny rok. Lechici noszą reklamę legalnego bukmachera w najbardziej eksponowanym miejscu - na przodzie koszulek. Kwota jaką STS łoży na Lecha nie jest jawna, ale nieoficjalnie wiadomo, że przejracza 2,5 mln zł. - Chcielibyśmy dawać większe pieniądze na polski sport, ale musimy mieć większe możliwości działania - mówił prezes STS Mateusz Juroszek.

więcej tutaj