Sponsor Lecha Poznań ostro na Twitterze: Trener jest do d...

- Manchester jest trochę jak Lech. Niby zawodnicy nieźli, ale trener do d... - napisał na Twitterze Mateusz Juroszek, prezes bukmacherskiej firmy STS, strategicznego sponsora... Lecha Poznań.


Obserwuj autora na twitterze @marcin_wesolek

Spytany przez jednego z kibiców, czy jest to jego prywatna opinia, czy też zdanie kluczowego sponsora klubu, Juroszek odpowiedział: - Jedno z drugim nie ma znaczenia. Zarząd Lecha i właściciela znają moje zdanie.









Trener Mariusz Rumak wciąż ma poparcie władz klubu. Wielu kibiców uważa jednak, że należy go zwolnić, a podczas jesiennego meczu z Górnikiem Zabrze trener był lżony przez "kocioł". Nie wiadomo, jak będzie w sobotnim meczu z Piastem Gliwice, do którego Lech przystępuje upokorzony porażką 1:5 z Pogonią Szczecin. - Gdy ktoś od pierwszej minuty nie będzie nam ufał, to może zaufa w dziesiątej minucie, jeśli przez te dziesięć minut pokażemy wielkie zaangażowanie i dobrą piłkę - mówi trener Rumak.

STS jest sponsorem Lecha od wiosny 2013 r. Nieoficjalnie mówi się, że bukmacherska firma z siedzibą w Katowicach za sezon płaci Lechowi 2,5 mln zł. - Gdyby w Polsce była normalna ustawa hazardowa, kwota, którą wspieramy Lecha Poznań, byłaby większa o jedno zero, a klub grałby w Lidze Mistrzów - mówił Mateusz Juroszek podczas podpisywania umowy z Lechem.

Umowa STS z poznańskim klubem kończy się po sezonie.

Mariusz Rumak dotrwa do końca sezonu jako trener Lecha?