Piłkarze Lecha Poznań w specjalnych koszulkach promują akcję Playing2

W białych koszulkach z internetowym adresem lechpoznan.pl/playing2 udzielali wywiadów piłkarze Lecha Poznań. W ten sposób promowali marketingową akcję klubu.
Lech jest pierwszym klubem w Polsce, który włączył się do projektu znanego na świecie pod hasłem "Playing2". Piłkarze Lecha założą koszulki z numerami zbudowanymi z małych zdjęć swoich kibiców. Ci już mogą wskazać cyfrę i miejsce, w których chcą na niej umieścić swoją fotografię. Na numerach graczy Lecha przygotowano tysiące takich miejsc. Udział w tym projekcie biorą największe kluby Europy. Takie numery złożone ze zdjęć nosili zawodnicy Realu Madryt, regularnie występują w nich piłkarze Athletiku Bilbao, Osasuny Pampeluna czy Realu Sociedad San Sebastian.

Miejsca nie są udostępniane za darmo - koszt zamieszczenia jednego zdjęcia to 50 zł lub 12 euro.

Klub intensywnie promuje swoją akcję. Piłkarze, którzy po wtorkowym treningu wyszli do dziennikarzy, mieli na sobie specjalnie przygotowane koszulki z internetowym adresem lechpoznan.pl/playing2. To adres strony, na której trzeba się zarejestrować, by wykupić miejsce na swoje zdjęcie.