Bukmacherzy z Lechem Poznań - to już pewne

Nowego sponsora strategicznego - bukmacherską firmę STS - przedstawi w środę Lech Poznań.
O tym, że właśnie STS zostanie nowym sponsorem Lecha i zajmie centralne miejsce na koszulkach piłkarzy, pisaliśmy na poznan.sport.pl ponad tydzień temu. Informacje o toczonych wówczas negocjacjach potwierdził zarówno klub, jak i firma bukmacherska. Obie strony zastrzegały, że jeszcze nie ma ostatecznego porozumienia.

Teraz ono już jest i w środę o godz. 11 nowy sponsor zostanie zaprezentowany w siedzibie klubu. Firma STS - jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie - zwiąże się z Lechem do końca następnego sezonu i za najbardziej wartościowe miejsce na koszulkach zapłaci 2,5 mln zł za sezon. Co ciekawe, w transakcji pośredniczył Michał Lipczyński, który w 2010 r. został zwolniony ze stanowiska dyrektora marketingu Lecha Poznań.

STS to zarejestrowana w Katowicach firma bukmacherska, swoją działalność prowadzi na podstawie decyzji polskiego Ministerstwa Finansów. To odróżnia ją od wielu zagranicznych firm bukmacherskich, które zarejestrowane były za granicą. Ustawa hazardowa z 2009 r. znacznie ograniczyła ich działalność w Polsce i spowodowała, że Lech Poznań musiał wówczas rozwiązać umowę ze swoim dotychczasowym sponsorem strategicznym, firmą BetClic.