Lech Poznań wkrótce przedstawi nowego sponsora strategicznego?

Informację o tym, że Lech Poznań kończy negocjacje z nowym sponsorem strategicznym, podał serwis lechpoznan.net. Jego nazwa nie została ujawniona, mowa jedynie o tym, że Lech Poznań ustalił warunki kontraktu i w przyszłym tygodniu dojdzie do jego podpisania.
Po wygaśnięciu latem umowy z firmą odzieżową s.Oliver, poznański Lech pozostawał bez sponsora strategicznego. To było powodem zwolnienia wiceprezesa Arkadiusza Kasprzaka. Przez kilka miesięcy niewiele się w tej sprawie zmieniło, a Kolejorz gra w ekstraklasie z logo społecznej akcji wygrajzycie.pl, promującej oddawanie szpiku kostnego.

Teraz logo nowego sponsora strategicznego ma się znaleźć na koszulkach piłkarzy Lecha Poznań. Trwają też negocjacje w sprawie sprzedaży nazwy stadionu - niewykluczone, że będzie to transakcja wiązana i sponsor strategiczny klubu wykupi też prawo do nazwy stadionu przy ul. Bułgarskiej. Choć stadion jest miejski, prawo do sprzedaży nazwy ma Lech. To klub (wraz z zależną od niego spółką Marcelin Management) jest operatorem obiektu. Część sumy ze sprzedaży nazwy dostanie miasto Poznań - umowa operatorska zakłada, że będzie to 30 proc., ale nie mniej niż 1 mln zł rocznie.

więcej tutaj