O Lechu ukazało się prawie 3 tys. publikacji w prasie i internecie. Tylko kilkadziesiąt razy mniej w medialnych przekazach wystąpiła Legia Warszawa. W ubiegłym miesiącu to te dwa kluby zdominowały T-Mobile Ekstraklasę, uzyskując wyraźną przewagę nad resztą stawki. O trzecim Śląsku
Wrocław pojawiło się 2,4 tys. publikacji, a więc znacząco mniej niż na temat pierwszej dwójki. Czwartą lokatę zajęła Wisła
Kraków (2,3 tys.), która w październikowym zestawieniu była druga.
Zainteresowanie całą ligą - mierzone liczbą publikacji - w listopadzie nieznacznie spadło. Analitycy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" łącznie przeanalizowali 14,7 tys. materiałów - o 900 mniej niż w październiku.
Na czele rankingu medialności dotyczącego I ligi nie ma zmian. W dalszym ciągu (szósty miesiąc z rzędu) prowadzi Cracovia, która wyprzedza Arkę Gdynia. Trzecie miejsce z ubiegłego miesiąca zachowała Warta
Poznań. Przewaga Cracovii osiągnęła takie rozmiary, że liczba materiałów na jej temat w samej prasie jest większa, aniżeli suma publikacji prasowych i internetowych o Warcie Poznań. Daleko za podium była w listopadzie Flota Świnoujście. Klub, który jeszcze przed miesiącem zajmował drugie miejsce, obecnie znalazł się dopiero na dziewiątym.
Badanie "Polska Piłka" prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych.