Nowe logo na koszulkach Lecha Poznań

Znak Telewizji WTK znajdzie się na rękawach piłkarzy Lecha Poznań. To nie nowy sponsor - telewizja awansowała w drabince sponsorów klubu i została tzw. Partnerem Premium.
Nowa umowa ma obowiązywać do końca sezonu. - Kibicowaliśmy Lechowi zawsze, od roku nasza współpraca wyraźnie się zacieśniała, obustronnie odnosimy korzyści z powiązania najsilniejszego klubu w Wielkopolsce z największą lokalną stacją w regionie - mówi prezes Telewizji WTK Krzysztof Szydłowski. - Współpraca WTK z Lechem trwa od wielu lat. Mam nadzieję, że teraz będzie ona przebiegała jeszcze lepiej, a jej zwieńczeniem będzie nie tylko sukces marketingowy i finansowy tego przedsięwzięcia, ale także możliwość wspólnego świętowania wielu sportowych sukcesów poznańskiego Lecha - powiedział po podpisaniu umowy prezes Lecha Karol Klimczak. Ani klub, ani telewizja nie ujawniły wartości transakcji.

Telewizja WTK to regionalna telewizja dostępna w Poznaniu i kilkudziesięciu wielkopolskich miejscowościach za pośrednictwem sieci kablowych. Dociera do 220 tys. domów. Pokazuje (z opóźnieniem) te mecze Lecha, do których praw nie wykupiły inne stacje - tak było m.in. ze spotkaniami poznańskiego klubu w pierwszych rundach eliminacyjnych europejskich pucharów lub z meczem towarzyskim z HSV Hamburg. WTK emituje także programy poświęcone Lechowi oraz transmituje np. konferencje prasowe po meczach. Oglądać je można nie tylko w telewizorze, ale też na stadionowych telebimach.