Sport.pl

Lech Poznań gra bez sponsora na koszulkach. Czeka na lepsze oferty

Sezon się zaczął, a na koszulkach piłkarzy Lecha Poznań nie znalazła się nazwa żadnego nowego sponsora klubu. Takiej sytuacji nie było od lat. - Mógłby być, bo mamy kandydatów, ale nie satysfakcjonują nas proponowane kwoty. Wolimy na razie grać bez i dalej negocjować - wyjaśnia wiceprezes klubu Arkadiusz Kasprzak.
Wiceprezes Lecha Poznań Arkadiusz Kasprzak mówił o tym, że najpóźniej do rozpoczęcia nowego sezonu znajdzie się sponsor główny, którego logo pojawi się na koszulkach. Nie pojawiło się jednak, ale wiceprezes Kasprzak uspokaja: - To nie jest tak, że nie mamy kandydatów na sponsora. Mamy nawet kilku, ale wynegocjowane dotąd sumy na razie nas nie satysfakcjonują. Wolimy pograć jeszcze trochę bez sponsora, a wynegocjować lepsze stawki.

Nikt w Lechu Poznań nie kryje, że czasy mamy ciężkie i trudniej znaleźć sponsora niż jeszcze dwa lata temu, gdy w Kolejorza zainwestowała odzieżowa marka s.Oliver. Jej umowa po dwóch latach jednak wygasła, a nowego sponsora nie ma. - Dopóki nie podpiszemy umowy, nie powiem że znaleźliśmy sponsora - mówi wiceprezes klubu Arkadiusz Kasprzak. - Moglibyśmy zrobić to już teraz, ale za sumy, które nas nie satysfakcjonują. Negocjujemy zatem nadal, a koszulki jeszcze będą puste. Do czasu jednak.

- Wszyscy nas krytykują za brak sponsora głównego i brak kupca na nazwę stadionu, ale to nie tak, iż jest to oznaką słabości klubu. Chcemy dokonać transakcji na jak najlepszych warunkach - mówi.

Piłkarze Lecha Poznań zagrali zatem z Ruchem Chorzów w gładkich koszulkach, bez logo sponsora. Nie pojawiła się na nich reklama amicasmart.com, która widzieliśmy podczas zakończonych już startów Kolejorza w europejskich pucharach. Kibice Lecha ostro protestowali przeciwko umieszczaniu logo Amiki na koszulkach Lecha, powołując się na ustna umowę zawartą kilka lat temu z właścicielem klubu Jackiem Rutkowskim.

Od czasu wejścia do Lecha Poznań holdingu Amica na jego koszulkach znajdowało się logo: Remesa, Warki, betClic i s.Oliver. W najbardziej tłustych latach sponsorzy wykładali nawet 4 mln zł za pokazywanie się w tym miejscu. Był także moment, gdy z powodu wejścia ustawy antyhazardowej ze sponsoringu klubu musiał wycofać się betClic. Wtedy przez pewien czas, do chwili wejścia w to miejsce s.Oliver, poznaniacy grali z hasłem "PRZEZ ŻYCIE Z WIARĄ W LECHA".

Więcej o:
Komentarze (15)
Lech Poznań gra bez sponsora na koszulkach. Czeka na lepsze oferty
Zaloguj się
  • skrot.myslowy

    Oceniono 21 razy 17

    Oj! Ale się wybredni zrobili. Może zarząd nie zauważył że drużyna odpadła z LE i PP I Chciałbym tylko TAK DELIKATNIE zauważyć że do końca sezonu Lech pokaże się w telewizji 29 razy! TYLKO 29 razy do 1 czerwca 2013roku!

  • pm7303

    Oceniono 15 razy 13

    no cóż, jaka gra takie też i oferty - może zaczną lepiej grać, to i sponsor się znajdzie?

    btw., ostatnio na orliku nad Wartą, taką scenkę zobaczyłem, podczas gdy dzieciaki grały w piłkę:
    jedna akcja im wybitnie nie wyszła, na co nieformalny kapitan drużyny tak zrugał swoich kolegów:
    'Ogarnijcie się do jasnej ch...y, gramy jak Lech!!!'

  • itsgettingcolder

    Oceniono 16 razy 12

    To nie mogliście negocjować po wygaśnięciu poprzedniej umowy? Czasu było sporo. Coś podejrzane to, zwłaszcza, że z każdym kolejnym meczem logo sponsora będzie prezentowane mniej razy, więc marny to argument w negocjacjach.

  • hqpoznan

    Oceniono 30 razy 12

    Ch...a macie a nie oferty...

  • tuskopizdrak

    Oceniono 13 razy 11

    Sadzę iż głównym kandydatem był niejaki Śruba.
    I na koszulkach miała widnieć wielka gwintowana śruba.
    Ale ,ze jego akcje poleciały na ryja ostatnio ,to temat nie wypalił.

  • epox

    Oceniono 6 razy 6

    tak .... proponuje negocjować do samego końca sezonu .... pewnie sie opłaci ....... ;)

    Jak juz mistrz będzie na wyciągnięcie ręki to dopiero będzie kasa za reklamę na koszulkach ...... tak sprzedajcie ją w maju ..... albo po zakończeniu sezonu .....

    Rutkowski chyba nie zauważył że jego pupile przerżnęli już wszystko co było do przerżnięcia w tej chwili i że jest mimo wszystko na świecie kryzys i firmy nie chca wydawać kasy .... dużej kasy na reklamę

  • bolplast

    Oceniono 20 razy 6

    W artykułach na temat Lecha Poznań proszę nie pisać o tematach nie związanych z klubem. Wybór nazwy dla stadionu to zadanie kliki wronieckiej i Marcelina zasilonej urzędasami, którzy powierzyli im zarządzanie stadionem. Podkreślam, wybór sponsora na koszulki Lecha Poznań nie ma nic wspólnego z wyborem nazwy dla Stadionu. Chociaż nie, jednak jedno ma. Pieniądze za jedno i drugie wpadną do kieszeni (studni bez dna) Pana Rutkowskiego.

  • bigwaser

    Oceniono 9 razy 3

    Po odpadnięciu z LE mają naprawdę spore pole do negocjacji :P

  • absolutebeginners

    Oceniono 17 razy 3

    .do ostatniej chwili transfery - On chyba nawet kupno chleba negocjuje w sklepie - teraz chciał pokazać jaki to jest Lech mocny - a że dostał bęcki w LE i PP ...będzie musiał zejść z ceny jeszcze mocniej .. chytry 2x traci ...ps.. nie wiem jak Was ale Rumak mnie dobił wypowiedzią, że 3 pkt. są za 1:0 i za 3:0 tak to sobie może mówić Mourinho grając w finale LM lub z Barceloną w lidze.. a nie trener Lecha ..którego szczytem marzeń widać jest 1:0 z cienkim Ruchem.. Pl;us jest taki, że daje szansę większości zawodników ....

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX