Sport.pl

Lech Poznań z nowym sponsorem, ale nie na koszulki

Firma budowlana Trust zawarła kolejną umowę z Lechem Poznań w sprawie sponsorowania go na poziomie business, czyli do poziomu pół miliona złotych. Sponsora koszulkowego (głównego) Kolejorz obiecuje jeszcze w lipcu, najpóźniej do rozpoczęcia sezonu.
Sponsora głównego nadal nie ma, ale wiceprezes klubu Arkadiusz Kasprzak twierdzi, że rozmowy trwają, są trudne, acz zaawansowane i wkrótce ogłosi, kogo będzie Lecha Poznań reklamował na koszulkach w lidze. W europejskich pucharach jest to - przypomnijmy - amicasmart.com .

Firma budowlana Trust będzie widoczna na ledach i bandach oraz materiałach graficznych klubu. Jest sponsorem business i zamierza przeprowadzić z kibicami Kolejorza akcje na facebooku. Już jedna taka akcja miała miejsce. - Wzięło w niej udział 40 tys. osób - mówi Paweł Bugajny, prezes Trust. Teraz kibice Lecha dostaną rabaty na mieszkania, będą też mogli w ramach organizowanych akcji mieć wymalowane za darmo mieszkania. - Na dowolny kolor, może na niebiesko-biało - mówi prezes Bugajny.

- Jesteśmy firmą lokalną, działamy tylko w Wielkopolsce. Nie wyobrażam sobie, żebyśmy mogli zainwestować w inny klub niż Lech Poznań - dodaje prezes Paweł Bugajny.

Wiceprezes Lecha Arkadiusz Kasprzak obiecał, że sponsora głównego, koszulkowego poznamy do końca lipca, najpóźniej do rozpoczęcia sezonu (18 sierpnia). - Rozmowy trwają, są trudne, acz zaawansowane - powiedział.

Więcej o: