POZNAN.SPORT.PL NA FACEBOOKU - POLUB NAS, TEJ!
- Jeszcze niecałe dwa lata temu wydawało się, że
Kolejorz ma wszystkie argumenty, żeby zdominować polską
piłkę klubową na lata. - Lech to klub rozbujany marketingowo - komentowali jednym tchem fachowcy od marketingu. Do tego
Poznań jako pierwszy mógł się pochwalić dużym, nowoczesnym stadionem. Co ważne: wypełnionym wielotysięczną publicznością - pisze PS.
- W tej chwili jedyny kapitał Lecha to Artjom Rudniew. Ale kapitał topniejący z meczu na mecz. Szansa na sprzedanie Łotysza za kilka milionów euro wydaje się coraz mniej realna. Budżet trzeba będzie więc ratować cięciem kosztów, a na tym ucierpi poziom sportowy. Kibice już nie dadzą tyle zarobić. Zresztą już jesienią frekwencja przy Bułgarskiej nie była za wysoka. Lepiej nie będzie. Lech na tegoroczną wiosnę sprzedał 9,5 tys. karnetów, czyli o ponad 5 tys. mniej niż na poprzednią. Należy patrzeć w przyszłość, ale warto też poszukać
odpowiedzi na pytanie, dlaczego taki samograj, jakim był Lech, tak szybko się skończył - uważa red. Grzegorz Rudynek.
Więcej -
tutaj