s.Oliver zniknie z koszulek Lecha Poznań. Nowy sponsor?

Z końcem sezonu poznański Lech straci sponsora generalnego, którego logo widnieje na koszulkach piłkarzy Kolejorza od dwóch lat. - Kończy nam się umowa i nie przedłużamy jej - mówi wiceprezes Lecha Arkadiusz Kasprzak. Zapewnia, że ma następców.
POZNAN.SPORT.PL NA FACEBOOKU - POLUB NAS, TEJ!

Niemiecka firma s.Oliver, założona w 1969 roku w Würzburgu, związała się z Lechem w marcu 2010 roku, gdy wkraczała na polski rynek. Umowa została podpisana na dwa lata i teraz wygasa. Nie zostanie przedłużona i od nowego sezonu s.Oliver zniknie z koszulek Lecha.

Potwierdza to wiceprezes klubu Arkadiusz Kasprzak. - Umowa się kończy, ale s.Oliver przejrzyście deklarował że jej nie chce przedłużyć, więc jesteśmy na tę okoliczność przygotowani - mówi. - Zapewniam, że w nowym sezonie Lech będzie miał sponsora na koszulkach, choć oczywiście nie zdradzę teraz jeszcze, kto nim zostanie. Prowadzimy rozmowy z kilkoma firmami i zostało nam już tylko kilka biznesowych spotkań do ich zakończenia.

Fatalne wyniki Lecha Poznań wiosną 2012 roku i w ogóle w tym sezonie mogą mieć wpływ na te rozmowy. - Dla sponsora jednak istotne jest nie to, na którym miejscu jest Lech obecnie, ale na którym skończy. Liczy się wynik końcowy, a my jeszcze nie składamy broni - mówi Arkadiusz Kasprzak.

Od Erge do s.Olivera - kto reklamował się na koszulkach Kolejorza [GALERIA]


Czy sięgasz po produkty sponsorów drużyny, której kibicujesz?